Gå til innhold

Noen som vil spise sunt med meg?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et søtbehov uten like etter jeg startet å amme for snart 3mnd siden. Men nå ser jeg at det har sneket på seg noen kilo, og de skal jeg få bort!!!

Så fra og med i dag skal jeg prøve å spise sunnere:) Ikke sånn overdrevent sunt altså, bare normalt. Har hatt en periode med MASSE snop hver dag nå..ugg..det skal det bli slutt på. Nå skal snopen bli kos igjen, ikke noe jeg MÅ ha.

Hadde vært bra med noen å dele tips med, lette litt på trykket, motivere osv.

Noen som blir med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klar til og bli med jeg:) fikk skikkelig søtsug jeg og etter jeg begynte å amme,men det har roet seg det værste,men er ennå fæl å ty til noe hver dag:( kg jepp har litt for mye av det ja..

Skrevet

Jeg blir også gjerne med :) Skal på familiegjenforening i august, og har veldig lyst til å føle meg vel til da.

Skrevet

Så fint at du er med da:)

Var skikkelig gøy å handle inn mat for uken i dag. Halve handlekurven var fylt med diverse frukter og grønnsaker:) Har ikke tenkt å endre matveien helt, men legge til feks grønnsaker eller salat i stedet for pasta og potet. Jeg ender som regel opp med å kjøre hardt de første dagene, for å så bli mildere.hehe.

Skal også prøve å kutte ut brødet og heller spise knekkebrød og ekstrem polarbrød.

Merker allerede nå at jeg har skikkelig lyst på noe søtt. Tenk det..har ikke gått et døgn siden jeg spiste potetgull en gang. Merkelig hvor avhengig man skal bli av noe!

Skrevet

rettelse: så fint at DERE er med:)

Skrevet

Jeg får ta en storhandling i morgen. Klarer ikke spise noe mindre, der er jeg altfor glad i mat, men jeg kan spise alternativt. Får kjøpe med meg mer frukt og grønnsaker. Har smakt noen sånne ris-kaker med karamell smak som visstnok ikke skal være så ille, og de er kjempegode. Jeg må liksom ha noe når søt-behovet melder seg, ellers kan man jo bli halv-gærn.

Vi kan f.eks. ha lov til å skeie ut litt et visst antall ganger i løpet av uka. Så kan man jo velge om man vil fordele de litt rundt eller kose seg på lørdagen. Jeg tror man kan kose seg innimellom, det er den daglige maten som legger seg på hoftene.

Lykke til :)

Skrevet

JEG vil være med! :) Eller, jeg begynte å kutte ut godteri sist uke ( i ukedagene), men vil veldig gjerne slenge meg på her:) Så kan vi gi hverandre oppmuntringer og slik! Har ikke tenkt å slanke meg, bare kutte ut den småspisingen av sjokolade,chips,popcorn o.l i ukedagene. Greide det som sagt hele sist uke, gikk bare og talte ned dager til lørdagen,hehe. Det merkelige var, at når lørdagen først kom - så var det liksom ikke like godt som før. Hadde sikkert greid å "avenne" kroppen med det største sukkerbehovet.

Hva sier dere til å legge inn forslag til sunne middager, lettvindte og gode lunsjer, og tips til sunn "kos" innpå her? :)

Slik som nå når søtsuget meldte seg hos meg, lagde jeg meg en fruktsalat av eple,banan,jordbær og pære. Hadde litt yoghurt over, sammen med havregryn og en neve nøtter. SNADDER:)

Skrevet

*rekker opp hånden her!!!*

var som jeg skulle skrevet det selv, her er søtbehovet helt enormt, og de kg jeg hadde tenkt skulle rase av etter fødselen, de ikke bare blir, men de har invitert med noen venner også!!!

-så jeg er med!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...