mamma til Marcus og høygravid Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Var hos jordmor i dag.Og hodet var festet alt..Er ikke det litt tidlig?
kriztie Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Min festet seg i uke 29+3... Men det var normalt til førstegangsfødene sa legen.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Under sist svangerskap festet hodet seg i uke 31...Helt normalt:) Nå derimot er jeg i uke 35 og hodet er ikke festet:/
kriztie Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Har det noe å si hvor tidlig hodet fester seg? Kan det bety at babyen kan komme når som helst? Evn hvor lenge kan babyen ligge med hodet festet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå