Mockanin Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg spurte her inne hva dere ville gjort. Tatt med TFK'en som koster litt eller Carena Easyen som er billig. Noen her sa jeg burde ta med TFK'en dersom jeg hadde transportbagg. Vel, vi dura ut og kjøpte transportbaggen til 650 kr. Hadde litt sånn ekkel følelse av at det var et unødvendig kjøp i og med at vi kunne tatt med Easyen. MEN når vi først var der og gikk rundt om kring i gatene så må jeg si at jeg ikke angrer ett sekund på at vi tok med TFK'en. Den har jo stor kalesje og ga ypperlig skygge for minsten. I tillegg er den veldig mye mere behagelig å sove i enn i Easyen... Store hjul har den også sånn at den var behagelig å trille + at den blir liten når den er sammenlagt. Kjempe glad vi kjøpte transportbaggen og tok den med.
It's all about me Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Har akkurat de to samme vognene og har aldri angret på det når jeg har tatt med TFK'en til utlandet. det er da en selfølge at en velger det som er mest behagelig for barnet synes jeg, framfor å tenke mulige skader og at det er enkeler å ta en liten trille. Og en liten trille kan ikke måle seg med en stor god vogn med skikkelig kalesj og lufthjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå