2prinsemamma Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 hvor gammel må/bør barnet være før vippestol kan brukes?
nussie Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Mulig det er en grense på det og..men jeg brukte det helt fra hun ble født sist og kommer til å gjøre det denne gangen også.syntes de er veldig kjekke:) De stolene jeg har kjøpt er iallefall til å stille på i forskjellige stillinger.
2prinsemamma Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 ok! det er utrolig hvor fort man glemmer...har jo en til på 3,men klarer ikke huske når jeg begynte bruke stolen til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå