Gå til innhold

Hvilket bakovervendt sete tar MINST plass i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha sete i midten baki, har to gutter fra før som også skal ha plass baki der, en på pute og en uten noe som helst. Når det står bakovervendt i midten baki går det jo utover begge fremsetene, og sambo er ganske lang.

Sete må forstn stå i midten da gutene absolutt ikke kan sitte for tett sammen, det kan nemli gå rimeli galt hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte litt opp igjenn =)

Skrevet

Til baby eller sete nr 2?

Britax er ganske smale, maxi cosi også. Men det kan gjøre at man må byte til sete nr tidligere om man har et veldig smalt sete...

Akta graco er brede. setene tar mye mindre plass uten basene. (vet ikke med isofox, men hvertfall de vanlige basens)

Skrevet

Å glemte å skrive det ja, er sete nr 2 jeg er på jakt etter. Har maxi cosi med base nå, men vesla er på vei til å vokse godt utav det :P

Takk for svar =)

Skrevet

babysetene er ganske like plass messig. Av de som er godkjent opptil 18 og oppover, tror jeg du skal vanskelig finne noen som tar mindre plass enn HTS izi kid eller izi combi. Har prøvd MANGE (Brio Zento, HTS kid (ikke izi altså), Acta Cosmic, Britax sitt med isofix, Recaro...). En annen ting som er fint med dette setet er at det ikke nødvendigvis må stå inntill fremsete og bruke dette som støtte. På den måten kan den som sitter i førersetet justere sitt sete slik det passer.

Skrevet

Takker, noterer navna :)

Skrevet

Ok, sete nr 2 vet jeg ALT om å ha dårlig plass! Men vi har dårlig plass fordi mannen her i huset er så lang at det blir trangt bak han.

Vi fikk ikke plass til babysetet i basen sin, så trangt er det.

Fikk ikke plass til Akta Cosmic (eller hva det heter), fikk ikke plass til Britax HiWay og heller ikke Besafe combi. Men den nye Britax Multitech fikk vi plass til! Kjempebra stol med gode sidebeskyttelser, også for et lite barn, hun sitter som en prinsesse!

Skrevet

Okey, flott!! Noterer navnet på dette også, reiser til byn til helga og skal ha sete, er greit å ha noen navn på papiret =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...