lip smacker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Slet selv forferdelig med søvnen,pga voksende mage og alle mulige slags plager;-) Så kjøpte vi en oppblåsbar dobbeltseng (på jysk).-fyllte den med luft,men ikke helt fullt(følger med automatisk pumpe,så sengen blåser seg opp selv på 2min)..Dette gjør at madrassen støtter opp magen(og det er deilig!) Så nå har jeg lagt på madrass i stuen i 3 mndr!!! ååå,det er herlig:-) men ser frem til å flytte inn på soverommet igjen:-)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg fant ut noe annet lurt for et par dager siden. Ammeputa!!! Med ille bekkenplager og alle andre vondter om natta kan man forme denne slik at dem deler bena helt ned til anklene, og man får også lagt øverste del av puta under magen og den blir støttet opp etter eget ønske! Sover litt bedre:)
lip smacker Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Ammepute var ett godt tips!! Selv bruker jeg en laaang pute fra ellos(198,-) det funker kjempe fint,det er samme type pute,som de selger hos madrass mesteren til 2000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå