Gå til innhold

hersens telefonselgere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte i går første gang, rakk ikke telefoneen å sjekket nummret og ser at det er selgere, Siden ringte de 6 ganger i løpet av kvelden i går og har ringt om igjen og om igjen i hele dag. Jeg gidder ikke å ta telefonene når jeg vet at det er selgere.

Men nå lurer jeg snart på om jeg må gjøre det alikevel for å få de til å slutte å mase.

Jeg er foresten registrert mot telefonselgere.......

Men virker ikke somm om det hjelper mye lengre. virker som selgere har rett og slett sluttet å bry seg om det å ringer alikevel og når du sier at du er registrert skal de ikke selge noe neida de skal bare fortelle deg om et godt tilbud også videre.

Jeg legger bare på når de prøver seg etter at ejg har gitt beskjed om at jeg er registrert. En gang ringte faktisk en opp igjen og fortalte meg at jeg var uhøffelig som la på på den måten. Da måtte jeg le litt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også registrert for å ikke få telefonselgere, men man kan bli oppringt av norsk gallup o.l. Jeg pleier å ta telefonen, og si "jeg har reservert meg mot slike telefoner" hvorpå ringeren alltid sier "man kan ikke reserevere seg mot markedsundersøkelser". "Joda, det kan jeg" sier jeg: "hør nå". Så legger jeg på. Det er like morsomt hver gang.

Skrevet

Da hadde jeg ringt opp igjen og sagt "unskyld,vi ble vist brutt,det jeg ville si var............" Like morsomt hver gang.

Skrevet

he he, det ville vært tøft om noen gjorde - men det har ikke skjedd enda. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...