Gå til innhold

Ang studentbarnehage? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal muligens begynne å jobbe fast 100% ifra august, skal på intervju neste onsdag :-D

 

men det jeg lurte på, åpner barnehagen kl:07.00 der eller er det seinere?

med tankte på at det er bhg for studenter og skolen begynner jo ikke før 8 halv 9 da..

 

Håper på svar.

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagene i askim åpner hvertfall halv 7=) Men har aldri hørt om stundent barnehage..

Skrevet

Det varierer. De tre studentbarnehagene jeg kjenner til i Oslo åpner henholdsvis 07, 07.15 og 07.45. Du må nesten bare sjekke på websidene e.l for den studentorganisasjonen som drifter barnehagen.

Skrevet

Den studentbarnehagen sønnen min gikk i hadde åpningstid fra 06.45-17.00.

Selv om skolen som regel begynner kvart over 8, så hender det jo at studentene er i praksis og begynner rundt 7.

Skrevet

her åpner de 07.30 men tror det blir endret til 07.15 til høsten. dette er i trondheim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...