Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg skal muligens begynne å jobbe fast 100% ifra august, skal på intervju neste onsdag :-D men det jeg lurte på, åpner barnehagen kl:07.00 der eller er det seinere? med tankte på at det er bhg for studenter og skolen begynner jo ikke før 8 halv 9 da.. Håper på svar. klem
Blomsterenglene Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Barnehagene i askim åpner hvertfall halv 7=) Men har aldri hørt om stundent barnehage..
Gjest -<<- Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Det varierer. De tre studentbarnehagene jeg kjenner til i Oslo åpner henholdsvis 07, 07.15 og 07.45. Du må nesten bare sjekke på websidene e.l for den studentorganisasjonen som drifter barnehagen.
3 blå Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Den studentbarnehagen sønnen min gikk i hadde åpningstid fra 06.45-17.00. Selv om skolen som regel begynner kvart over 8, så hender det jo at studentene er i praksis og begynner rundt 7.
ayla05 Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 her åpner de 07.30 men tror det blir endret til 07.15 til høsten. dette er i trondheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå