Gå til innhold

MIstet mobiltelefonen min i dag :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjansen for at det er ærlige sjeler som har funnet den er vel heller liten tenker jeg.

 

Mistet den på Alna Senteret i formiddag :-(

 

Snufs!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå det er kjipt.... Forsøkt å ringe den og se om noen svarer? Regner med du har gjort det alt...

 

Håper mobilen var gammal og morken..

Skrevet

Sperret sim kortet så fort jeg fant ut den var borte....

Og har forsøkt å ringe men kommer ikke gjennom til den (prøvde før jeg sperret sim)

 

Det som er kjedelig er at mobilen fikk jeg til bursdagen av mannen min :-(

Skrevet

Det er mange ærlige sjeler der ute.., men håper du har sperret den.. For det er jaggu mange som ikke er det og.. =)

Skrevet

Det var kjipt. Håper den dukker opp igjen. Som noen sier over her så finnes det fortsatt noen ærlige sjeler..

 

I vinter sitter veninnen min på jobb og får plutselig en tlf. om at lommeboken hennes var funnet. Hun viste ikke at hun hadde mistet den engang. Mannen hennes dro og hentet den og alt av penger og andre ting var fremdeles i den... så ærlige sjeler finnes

Skrevet

Huff... har du hørt med informasjonen på senteret? Prøvde du å ringe til mobilen (sjekke om noen hadde tukla med den, slått den ev etc.).

 

Håper du ikke mistet altfor mange viktige nr. Hvis det er til litt trøst så kan du sende gratis sms på biip.no i hele sommer, så får du gitt beskjed til folk! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...