Gå til innhold

Spiser dere noe søtt hver dag...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva spiser dere?

Jeg er så søt hol jeg, klarer ikke holde meg unna. Men har nå begynt åkjøpe sånn 70'% kokesjokolade, orker bare en liten bit.

Men kunne ønske jeg kunne spise og drikke det jeg ville. nugatti på skiva, skjokolade brus og andre søtsaker.

Når kommer det reseptfrie piller som gjør at man aldri legger på seg eller som gjør at man blir slank i en fei?

Noen som tror det kommer noe sånt en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er og saann som deg.. Blir saa soetsugen om kvelden. Naa har jeg kjoept smoothies som kanskje kan hjelpe paa soet hungeren..

Hadde det bare vaert en vindunder kur der ute ja.Det hadde vaert herlig.

Skrevet

Jepp!

Og jeg blir bare tjukkere og tjukkere.................

Skrevet

jeg spiser også sjokolade hver dag, også skjønner jeg ikke hvorfor jeg legger på meg. Skal dessuten skjerpe meg grundig hver mandag, og ryker på igjen hver tirsdag... ikke lett...

Skrevet

Jeg gjorde det, men sluttet med det når jeg sluttet å røyke for 1 år siden, ellers ville jeg ha est ut veldig mange kilo. Nå blir det 1-2 ganger pr uke. I disse tider er det den daglige isen jeg savner :)

Skrevet

åh ja.......... som noen sier her, sjerpings hver mandag, også kommer onsdag kveld å da er det jo "snart" helg......... blææh.............

badevekta er ikke no glad i meg..

Skrevet

Jepp...spiser frukt hver dag i hvertfall, og jeg bruker enten litt sukker eller honning i te`n hver morra....det er et must. Ellers lite sukker grunn....en sjokolade av og til.. Nå sliter jeg ikke med vekta akkurat, veier 55kg, er nesten 1.70høy. Har høy forbrenning. Spiser begrensa med karbohydrater, snavler endel nøtter da....spiser for en boks fra den lille nøttefabrikken på et par dager ;-) Tørka frukt går også endel av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...