Gå til innhold

Feriepenger/ sykmelding


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk feriepengene mine i forrige uke, noen som vet om jeg da får sykmeldingspenger for juni måned da?? Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs vel litt om du har fast lønn el ikke. Jeg har det, så denne mnd får jeg kun feriepenger fra jobb og sykepenger fra folketrygden. Men når jeg da skal ha ferie(midt i permisjonen) får jeg kun den prosenten jeg har vært i arbeid fra arb.giver. Så for meg lønner det seg å spare sykepengene til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber to steder. Den ene har betalt sykepenger på forskudd til meg og der fikk jeg bare feriepenger. Den andre har jeg fått sykepenger direkte fra NAV. Og der får jeg også feriepenger.....merkelige greier dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig lite av dette feriepenger/sykepenger greiene. Hos meg har de trekt den summen jeg får fra nav hos arbeidsgiver av feriepengene, for å dekke opp da jeg skal ha ferie. Har fast lønn. Så det vil si jeg får på en måte feriepenger av nav?? Har ringt både nav og arbeidsgiver, men jeg forstår det alikevel ikke. Feriepengene er jo penger jeg tjente opp i fjor. Var ikke syk da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...