* 5 om dagen * Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 hatt eksamen denne helgen, og har vært et stort mareritt fra ende til annen. Har sove ca 5 timer pr natt, og det kjenner jeg godt.Hodet mitt er tungt som bly, og har hatt hodeverk nesten hele helgen. Har hatt strøm brudd også, og det er ikke bra når jeg måtte ha nett til eksamen.( NKI) og det har bare vært problemer hele tiden, det siste i dag var at skriveren takka for seg, og ikke fått skrive ut alt som skulle sendes rekonmandert i dag.Men fikk ordnet det likevel, da jeg sendte oppgaven til noen andre,så de skrev den ut for meg. men nå er jeg ferdig, og det er enda godt...bare å vente ca 5 uker på resultatet nå :-((( snakk om å være "fis ferdig"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå