Gå til innhold

Dere som har hatt SA!!

mamman til snuppa+nurk i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort begynte dere å prøve igjen? Kan man ha sex igjen når blødningene er stoppet og man har sett på innvendig UL at livmoren er gått helt tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å vente en mens før vi prøvde igjen.... Vi fulgte ikke rådet, men jeg ble gravid først i 3.pp etter sa.

Skrevet

men sa kan du beg med en gang igjen, siden det reknes som en vanlig mens, ikke alle som vet at de mister an gang, men med MA må du vente.

jeg hadda en SA den 11jan.07 5 februar var jeg gravid igjen og Thea er nå 8mnd. vi ble gravide med en gang igjen uten mens mellom.

Skrevet

tusen takk for svar! Jeg mistet i SA forrige helg, men har sluttet helt og blø. Var på innvendig UL i dag og alt så bra ut. Har lyst til å prøve å bli gravid igjen så fort som mulig. Ble gravid i 1 pp sist!

Skrevet

Da er det bare til å beg å prøve, de rekner ut i fra den første dag du hadde bødning,likt som mens:) det går nok nå skal du se, kroppen er så innstilt på å være gravid,eller bli gravid, 2 veninner av meg mistet første gang også, de ble gravide igjen også, uten mens mellom:)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg mistet i slutten av februar (utskrapning) ,,jeg ble gravid igjen i midten av mars! Vi prøvde vel egentlig ikke, men var heldig;)

Skrevet

Jeg mistet 16.Mai og vi har sex uten prevensjon, så jeg vil si vi driver og prøver :)

Skrevet

Jeg ble gravid rett etter en SA. Vi ventet i 2 uker med sex, etter første dag med blødning pga. fare for infeksjon. Det er anbefalt av legen.

Ble gravid på første forsøk. Har nå en gutt på snart 3 år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...