LykkeLimam Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hei! skriver det sikkert feil:) men lurer på om noen har erfaring med maxi cosi setet 0-13 kg og bruke dette på "understellet" til quinny buzz? det virker veldig greit... vi får ikke parkert bilen rett utenfor huset og har en 3 åring, så tenkte at det ville vært smart med en enkel trille som setet kan stå på og så er denveldig grei på reise virker det som. Så tar gjerne imot alle positive og negative erfaringer med vognen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå