Gå til innhold

Mensen bare i 1 og en halv dag?gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... noen andre som har opplevd dette? er ganske forvirret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik med nr 1. Da hadde jeg mensen i to dager, men det var mest sannsynlig "festeblod", for jeg var gravid:-)

Lykke til!!!

Skrevet

er så redd for å teste... :-( tror jeg venter. har stikkinger nederst på begge sidene.åsså er jeg så trøtt,kunne sovet hele dagen. kan du beskrive hvordan du kjente hvodan du var gravid?

Skrevet

Jepp. Jeg fikk mensen til vanlig tid, men den ga seg dagen etter. Jeg gikk ei uke og venta på at den skulle komme igjen. Det gjorde den da ikke, og jeg var gravid:)

Lykke til:)

Skrevet

takk. :-D dette er litt skummelt. var sikker på at det var mensen. men har tenkt etter i ettertid at det varte jo så kort. har en syklus på 36 dager. så har ikm den 5 juli igjen. får vente å se hva som skjer.

klem

Skrevet

jeg hadde mens i kun 2 dager sist, ikke gravid. men trøtthet,kvalme,murringer i rygg,økt tissebehov, som var mine svangerskapstegn med Thea, er også mine mens symptomer nå etter fødsel, så kan ikke være sikker på meg selv lengre:)

Skrevet

er også trøtt, kvalm til tider, halsbrann og kjenner murringer både her å der.. hmm. er lov å håpe på at jeg er gravid.

Skrevet

Vi håper alltid på det beste, kan si at jeg er konstant sulten også, om det er mens som kommer eller ikke, kan du ikke ta en test da?:)

Skrevet

venter til jeg er helt sikker. er møkk lei av negative tester :-( må bestille meg nye også på billigtester :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...