Gå til innhold

apropo stebarn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner godt hun som ikke betaler med sine stebarn på ferie.

jeg hadde aldri giddi gjort det.....stesønnen min er den største drittungen som fins på denne jord. blir kvalm bare jeg ser han jo!

han er så uoppdragen og slem mot meg, og mora er like gal i hodet! stygge folk hele gjengen. gruer meg til han kommer, og elsker da han reiser hjem.....hater hver 14 dag...da drittungen kommer...men nå har jeg klart å sabortere samværet med han i 3 uker...deilig:) så kan den lille familien vår være sammen! da er sambo bedre å ha med å gjøre oxo. pga at han blir deprimert av å være i kontakt med biomor.

kommer sikkert til å få masse negativ dritt pga dette innlegget...men er så tatt ut fra hjertet..... sinnsykt godt å få det ut altså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så herlig med sånne useriøse tulleinnlegg som skal få temperaturen opp på forumet:)

Skrevet

er nok ikke useriøst gitt

HI

Skrevet

Skjønner godt at han er slem mot deg, ville jeg også vært mot et sånt hespetre!"

Skrevet

Hvis det ikke er et tulleinnlegg, må jeg si at du ikke virker særlig oppegående. Både skrivemåten din og innholdet tatt i betrakning. Virker som en stor drittunge selv. Du regnet med å få pepper, og ja, det får du.

Skrevet

de som ikke har vært i mine,dine våre barn opplegget, vet ikke hvor tøft, tungt og vanskelig det kan være gitt...

HI

Skrevet

kan ikke tru dette er mye seriøst innlegg. Da er det jo du som er syk i ditt hodet.

Velge man mann med full pakke så må man ta hele pakken ink ungen/ungene

Skrevet

Jeg er også glad når stebarnet reiser for å være ærlig. Men jeg viser det ikke. Men det er ikke til å stikke under en stol at livet er lettere uten biomor og stebarn. Noe annet ville ikke vært logisk.

Skrevet

Det er veldig forståelig at stesønnen din ikke liker deg. Stakkars mannen din også.

Skrevet

Har en aaaaaldri så liten følelse av at dette er en bio-mor som så gjerne vil lage et bilde av stemødre som hekser tatt rett ut fra helvete:)

Skrevet

Hi her, jeg viser jo ikke dette ovenfor barnet...dette er hva jeg selv tenker og føler...

Skrevet

Øh???? Logisk??? Det mest logiske er vel at sånne som ikke liker andres barn ikke burde skaffe seg menn med barn fra før!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...