Gå til innhold

Skal vi betale for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinnen min har tilbudt seg å ta med gutten vår på ferie i 1 uke i sommer. Dette for å avhjelpe oss med barnepass, pga bhb bytte.

Hva med betaling, hun gjør dette jo for å hjelp oss og hadde ikke hun tilbudt seg dette, så måtte vi jo ha funnet en annen å passe, eller tatt permisjon uten lønn.

Hun har ikke sagt noe om betalign selv, tror nok hun ikke ville be om det, men syns nesten hun må få noe for jobben.

Kan selvsagt gi henne en gave, men syns ikke en flaske vin er nok for jobben.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betal for gutten deres mens han er på ferie, utgifter til reise, lommepenger, mat, og gi svigerinnen din et gavekort på Spa eller noe når de kommer hjem. Eventuelt par-spa, dersom hun har en mann. :-)

Skrevet

Selvsagt skal vi betale for utgiftene hans, ikke det som er kluet.

Spa var ikke dumt:-)

Gjest irismor
Skrevet

Gi henne en velværedag/weekend :-)

Og gi det fra gutten deres til henne slik at det blir takk fra han fordi hun tok han med på ferie c",)

Super gjort av henne da.

Skrevet

Ikke alle som tenker sånn at de skal betale for utgiftene når barnet blir invitert med! Men jeg er helt enig med deg, selvsagt betaler man.

Spa er morsomt!

Og så går det jo an til å invitere svigerinnens eventuelle barn på en helg hos dere, så foreldrene kan få fri ;)))

Gjest irismor
Skrevet

Gi de et cruise til København, Kiel eller noe i den duren. Og pass barna dems den tiden.

Skrevet

Å gi de en helgetur med fly og hotell, som takk for jobben, er nok ikke helt etter pengeboken vår:-(

Men om jeg skulle betalt, hva skulle jeg ha gitt da?

Skrevet

spander en middag for hun og mannen når de komme hjem da? mens dere passer deres barn?

Skrevet

Det kan vi i alle fall gjøre, en middag og barnepass blir hun helt sikkert glad for:-)

Skrevet

Veldig hyggelig gjort av henne :o)

Ville bare si at jeg passer gjerne tantebarna mine uten verken ønske eller forventning om penger el. annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...