Gå til innhold

Hva eier du som du er mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder ikke mennesker, man eier ikke mennesker.

Det jeg er mest fornøyd med, er at vi har walk-in-closet, og at barna har eget bad.

Tenkte på det da jeg så debatten om skapdører. I forrige leiligheten vår hadde vi speildører på soverommet. Aldri igjen! ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hagestua som er under oppføring og eiendommen. Fantastisk sted rett og slett.

Skrevet

Hele huset og eiendommen vår:) Helt perfekt:)

Pluss kameraet mitt som jeg tar masse bilder av ungene med:)

Skrevet

hunden og hestene mine:p

Skrevet

Leiligheten.

Den kunne nok vært litt større, men liker alle rommene veldig godt :o)

Skrevet

Er så godt å høre at folk er fornøyd med ting også. Ofte er det lettere å klage.

Jeg har tenkt litt, og jeg har et par sko jeg også er veldig fornøyd med! De var superbillige, og jeg elsker dem. Kjøper antrekk så jeg kan bruke de ofte ;)))

Skrevet

Den digitale speilrefleksen med mega papparatzilinse,blir suuuupre bilder av,har brukt det masse! Verdt hver krone av de xxxxxx antall tusen vi ga for det!

Skrevet

Hytta mi! Som jeg for øverig har tegnet selv. Huset kan jeg godt selge på dagen uten at det plager meg, men hytta vil jeg ikke kvitte meg med for alt i verden!

Skrevet

selnga til snuppa, en skuvseng fra midten av 1800tallet som er hjemmelaget på gården der mannen kommer fra :)

et gammelt skap fra samme periode også :) elsker de gamle fine møblene :)

Skrevet

Vippetang-hårføneren min.. Fin på håret på null komma niks.

Skrevet

Kameraet mitt er jeg fornøyd med. Men vet at det jeg blir mest fornøyd med når vi kommer inn i nytt hus blir et Skjåkolaskap fra 1800 tallet. Jeg gleder meg til å få opp det skapet. Og jeg håper ikke foreldrene mine vil angre på at de ga bort begge skapene sine. Søstra mi skal ha det andre.

Skrevet

Vi har inestert i skikkelig seng så den er jeg veldig fornøyd med! Tenkte nok først på den siden jeg begynner å bli søvnig nå.. Men er svært fornøyd med både huset, plassen og interiøret forøvrig :-)

Skrevet

Sommerhuset vårt ! Kjempe fint har det blitt! Og det nye badet vårt! lekkert :)

Skrevet

Huset vårt:) Fine nye ubrukte huset vårt:) og pcen min:))

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med spisebordet vårt! det er digert med plass til mange... det er så stort at man kan spise på den ene siden og sitte å gjøre noe annet på den andre siden, et hverdagsbord som kan brukes hele tida... jeg er rett ogs lett mest fornøyd med det. også er jeg dritfornøyd med et nydelig par med sko.

Skrevet

Datan min, krølltanga og favorittskoene mine:)

Skrevet

ååå Dritgrei, jeg ønsker meg også et sånt digert bord! Så koselig.

Ingenting er som å samle en helg gjeng og kose seg rundt bordet. Ble helt sentimental nå.

Godt at jeg ikke var den eneste som var fornøyd med sko ;)))

Skrevet

Kamèsmykket mitt. Min kjæreste eiendel, tror jeg. Er også veldig fornøyd med pc'en =) Også et bilde av meg og jenta mi som er sort/hvitt på lerret og veldig stort. Er fornøyd med det meste jeg eier, men disse tingene betyr mye for meg (ja, pc'en er viktig=))

Skrevet

hmm.. dette er en debatt jeg garantert ville slengt meg på før jeg ble mamma. Jeg var selve Materialisten! Men nå, litt over året etter at min øyensten kom til verden, er slike skryte-ting helt utenfor min verden. Fint at dere er fornøyd med det som kan eies, men for meg er det ikke det som gjør hverdagen fullverdig.

Skrevet

Bunaden min og en nydelig spisestue som jeg har arvet etter en onkel.

Skrevet

Leiligheten min og Volvo v70`en min :D

Skrevet

Huset mitt, det stoore spisebordet vårt med plass til (nesten) hele slekta, bilen min (er helt avhengig av den).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...