Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Bare går rundt og tripper og venter på den store teste dagen... Bare håper jeg ikke har for store forhåpninger slik at jeg blir skikkelig skuffa hvis det ikke kommer to streker... Uff dette er en slitsom periode. Jeg skjønner ikke hvordan dere som har vært prøvere i månedesvis holder ut. Men man får kanskje et mer avslappet forhold til det etter hvert. Litt stressa de første ppene. Sist så klaffet det på 3 pp, men da fikk jeg ikke med meg el eller noen ting. Var tilfeldig at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 5 el 6 (ustabile sykluser)
En til, please. Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Skjønner godt hvordan du har det! Mitt andre barn kom til mens jeg gikk på p-pillen og egentlig ikke kunne huske når jeg sist hadde mens. Nå planlegger jeg en liten søster eller bror tett på og prøver å ta det heeeeelt rolig, men er så spent, så spent. Lykke til, håper du får full klaff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå