Gå til innhold

Bekkenløsning og fysioterapi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må d stå på henvisningen fra legen til fysioterapauten for at man ska få d gratis?

Bekkenløsning med problemer med å gå eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må stå "bekkenløsning med gangvansker".

Skrevet

på mitt stod d bare bekkenløsning..å jeg får alt gratis

Skrevet

Hos meg står det bekkenløsing med gangvansker. Og får det gratis ja

Skrevet

På min stod det bare bekkenløsning, og jeg har ikke betalt noe.

 

Må i tillegg si at det er viktg å starte så tidlig som mulig ( jeg startet ca i uke 20 ) å be om å få øvelser an kan gjøre hver dag hjemme. Det er er en god invistering i tid, husk at vi skal leve etterpå også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...