vannmann84 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hva må d stå på henvisningen fra legen til fysioterapauten for at man ska få d gratis? Bekkenløsning med problemer med å gå eller noe?
Påsmeltigjen Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Det må stå "bekkenløsning med gangvansker".
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 på mitt stod d bare bekkenløsning..å jeg får alt gratis
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hos meg står det bekkenløsing med gangvansker. Og får det gratis ja
annesmil Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 På min stod det bare bekkenløsning, og jeg har ikke betalt noe. Må i tillegg si at det er viktg å starte så tidlig som mulig ( jeg startet ca i uke 20 ) å be om å få øvelser an kan gjøre hver dag hjemme. Det er er en god invistering i tid, husk at vi skal leve etterpå også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå