Gå til innhold

Hihi, det nye nicket til Karamell dama ER...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... vel, bare gå inn på skravle på BIM, så finner dere det.

Litt for stort sammentreff for min del.. så dette blir morsomt.. Syns det er kjempegøy med de som driver å kødder her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og bare så det er sagt, jeg har alt for lite å gjøre :/

Skrevet

Kan det begynne med L ?:-)

Skrevet

Jepp. Gikk inn på profilen hennes, og syns tilfeldigheten for at hennes tre barn har de samme navna som karamell ville at sine skulle ha ble litt for stor. spesielt siden hun dukker opp dagen etter.

Jeg kjeder meg..

Skrevet

Har ikke fått med meg så mye om henne, men såg det hun hadde skrevet om forlovelsen, sykt sykt. Hun må være en bra dikter

Skrevet

Kan noen slenge ut en link til denna kjerringa som har etterligna det andre nicket mitt????

mvh

Elli-karamelli

Skrevet

De nickene har ikke samme ip-adresse hvertfall

Skrevet

Hvordan kan man se at disse nickene ikke har samme Ip-adresse???

Antar jo at de som jobber her inne ikke har lov til å gå ut med slik informasjon!

Skrevet

Alle brukere har sitt eget "nummer"..og holder du pila over et nick ser du helt nederst på den grå linjen et nummer. det er likt på den samme profilen. Men registrerer man seg med flere mailadr får man forskjellig nummer.

Skrevet

Aaaaa...da er jeg med:-)...takker for at du svarte.

Titter normalt ikke ned på den linja når jeg suser rundt her inne...ler

Uannsett, så har hun nå innrømt at det hele var løgn på Skravle.

Skrevet

Man MÅ registrere nye nick på nye mailadresser! Ett nick pr. adresse.

Skrevet

Ja, registrere man seg med flere adr er vel det for å ha flere nick? Men på en adr kan man ha mange nick, men da har man også det samme nummeret..

Skrevet

Innrømmelsen: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138020500

Men hun har vel ikke innrømt at det nye nicket bare fortsetter der den andre slapp, har hun vel? I "unnskyldningen sin" skriver hun at hun gjorde det for at hun skulle ønske livet hennes var sånn, men lenger ned skriver hun at nicket nå er ledig sånn at andre kan "bølle videre". Psyko dame, spør du meg! Hadde nok ikke innrømmet det om noen fremdeles hadde trodd på henne.

Ta ting som skrives her med en klype salt, folkens!

Skrevet

innrømmelsen har ikke det same nummeret som resten av innleggene hennes, og innleggene i selve innrømmelsen har heller ikke samme nummer.. Dette blir nok ikek det siste vi ser av henne nei:P

Skrevet

19:07- Jeg hadde masse tull med profilen min, så jeg sletta den tilslutt. Da jeg skulle lage ny med samme mailadresse så gikk ikke det, men du mener altså at det går an å lage flere profiler på en og samme mailadresse, altså? Hvordan da?

Skrevet

hei. jeg vet ikke hvordan det er å registrere seg med samme mailadr flere ganger. men man kan bytte nick så mange ganger man vil på samme adr. Det var det jeg mente.. Men gjør man det, vil det også være synlig for andre at man har gjort det (samme nummer)

Skrevet

Står jo i den "unnskyldningen" at hun egentlig ikke er Karamella... Hørtes ut som det var noen andre som hadde skrevet den unnskyldningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...