Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som har nokon gode ideear og tips til utdrikkingslag i bergen?

eventuelt lekar undervegs som f.eks.tippe på kven som har gitt pakken ol

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i utdrikningslag i Bergen for to uker siden.

Vi ble kjørt med båt til et sted hvor vi grillet, stod på wakeboard, ble kjørt med båt til sentrum og dro på wasteland, og så hadde vi vorspiel på båten, og gikk på byn etterpå (zachen).

Skrevet

Gjette på hvem som har gitt pakken er vel nesten obligatorisk... har vært i to utdrikkingslag nettopp, og i begge hadde vi den leken. Det ene var i Bergen og der spilte vi curling - det var utrolig gøy og kan anbefales! Var bane på Vannkanten. Ellers har jeg ikke noen gode tips for Bergen, men følgende råd :

når den vordende brud møter resten av gjengen kan hun gjerne ta en intro-runde med en gang, presentere hver enkelt og si hvor hun kjenner dem fra

sørg gjerne for felles transport overalt, buss blir fort stress (men er jo såklart en god mulighet for å spare penger)

velg gjerne en eller flere aktiviteter man kan gjøre som lag

skal det være noe type rebusløp er dette morsommere å gjøre i lag enn at hun som drikkes ut skal løpe rundt alene

VIKTIG!: Planlegg GODT! Sørg for at du vet nøyaktig hvor dere skal og at det er god nok tid til det dere skal gjøre. F.eks. hvis dere skal til et sted i byen, sjekk kartet på forhånd og forsikre deg om at du vet hvor det er. Hvis du har lånt cd-spiller til festen hjemme etterpå, sørg for at den er koblet opp på forhånd og at alt fungerer. Hvis du har noe ala rebusløp, vær sikker på at det blir tid til å gjennomføre hele.

Og så er det vel hyggelig om de fleste er med og tar litt vin. Kjedelig hvis flesteparten i laget er edru (joda, jeg klarer fint å hygge meg selv om jeg er edru men i et utdrikkingslag er det jo bare morsomt om festen tar av bittelitt i det minste).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...