Gå til innhold

Nå er albumet mitt fullt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går jo bare an å ha 24 bilder jo...er 24+6 idag, og har lagt ut bilder frem til idag=) magen er ganske synlig nå, og d samme er rompa:p

Har gått opp 14 kilo.... 5 av dem er vel pupper fostervann morkake, livmor og baby, mens resten er reint spekk:P

håper jeg slipper å bli breiere over rompa nå frem til termin, men d ser ut som kroppen min koser seg med å være godt polstret:P

får satse på at kiloene renner av med amming og joggings etter fødslen, men den tid den sorg, jeg kunne uansett ALDRI bytta gullklompen i magen mot en perfekt kropp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å se at flere legger på seg litt. Du ser jo kjempefin ut forresten. Jeg er 26+6 i dag og har lagt på meg 14 kg. Syntes alle her inne er bekymret over de 9 kg de har lagt på seg i uke 30 osv....har følt meg noe alene med mine over 10 kg her inne. Var, som deg, ganske så tynn i utgangspunktet så min teori er at siden det var dårlig med spekk der fra før må kroppen fikse det på eget vis :0)

Lykke til videre og kos deg med magen...

Skrevet

heheeh, dem vet ikke hva dem klager over engang!

vektøkning på bare pupper, fostervann, ekstra blod, morkake, livmor og baby er jo tilsammen ca 8 kilo på sutten av sv.skapet...

9 kilo i uke 30, hooloi..hadde lagt på meg 8 kilo i uke 14 om jeg ikke husker helt feil...

Lykke til videre til du også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...