babygullz <3 vilde Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Går jo bare an å ha 24 bilder jo...er 24+6 idag, og har lagt ut bilder frem til idag=) magen er ganske synlig nå, og d samme er rompa:p Har gått opp 14 kilo.... 5 av dem er vel pupper fostervann morkake, livmor og baby, mens resten er reint spekk:P håper jeg slipper å bli breiere over rompa nå frem til termin, men d ser ut som kroppen min koser seg med å være godt polstret:P får satse på at kiloene renner av med amming og joggings etter fødslen, men den tid den sorg, jeg kunne uansett ALDRI bytta gullklompen i magen mot en perfekt kropp!
Chat29 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Så godt å se at flere legger på seg litt. Du ser jo kjempefin ut forresten. Jeg er 26+6 i dag og har lagt på meg 14 kg. Syntes alle her inne er bekymret over de 9 kg de har lagt på seg i uke 30 osv....har følt meg noe alene med mine over 10 kg her inne. Var, som deg, ganske så tynn i utgangspunktet så min teori er at siden det var dårlig med spekk der fra før må kroppen fikse det på eget vis :0) Lykke til videre og kos deg med magen...
babygullz <3 vilde Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 heheeh, dem vet ikke hva dem klager over engang! vektøkning på bare pupper, fostervann, ekstra blod, morkake, livmor og baby er jo tilsammen ca 8 kilo på sutten av sv.skapet... 9 kilo i uke 30, hooloi..hadde lagt på meg 8 kilo i uke 14 om jeg ikke husker helt feil... Lykke til videre til du også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå