flypapir Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har min første dag i mammabukse i dag, men synes det er ganske tidlig enda! Er jo bare 8+3. ..:)Men magen kommer jo raskere med nr.2 sies det..
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har enda ingen mammabukser og jeg er i uke 22. Men det er fordi jeg nesten aldri bruker bukser da ;-) Jeg er et utpreget kjolemenneske og det er veldig praktisk når man er gravid. Jeg får kanskje kjøpe meg en ny mammatreningsbukse da. Men min første mammakjole kjøpte jeg allerede i uke 6 :-) Fikk tidlig mage denne gangen...
Løvemor77 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er i uke 32 og kjøpte min første mammabukse for halvannen måned siden. Men denne er ennå litt stor, så vet ikke om det er meg som er unormalt liten eller buksene som er unormalt store. Men fant kjempefine jeans med strech på Bik Bok som jeg kan bruke ennå uten at de strammer. Kunne til og med kjøpe i min "vanlige" størrelse! Bare et lite tips om du vil ha nye jeans men synes det er for tidlig med mammabukser....
It's all about me Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Husker ikke når jeg startet med førstemann, men denne gangen holdt de vanlige laveste buksene mine til uke 21.
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Med nr 1 hadde jeg ikke mamma bukser. Brukte bare noen jeg hadde med lavt liv. Er nå i uke 14 med nr 2 og har ingen planer foreløpig. Får se etterhvert. Stresser ikke akkurat med ting nei, ganske avslappet til det meste.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Må begynne nå med mammabukser eller noe annet f.eks tights og lange gensere. Er i uke 23.
katlinka Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Måtte gi tapt sist uke... er snart 33 uker på vei.
vimsan Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Med første gikk jeg med mammaklær de siste 3-4 ukene. Var litt kjipt siden jeg kjøpte de når jeg var 4 mnd på vei og glefet meg til å bruke de. Med nr 2 gikk jeg over til mammaklær når jeg var 5 mnd på vei, og da ville jeg helst slippe mammaklær av en eller annen grunn:-)
svanemamma Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Jeg venter nr. 3 og måtte begynne med mammabukser allerede i uke 5. Magen kom kjapt denne gangen gitt. Magen har i og for seg kommet kjappere og kjappere for hvert svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå