Blanco Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er sulten hele tiden! Det kommer helt akutt, får sug i magen og blir skjelven og småsvett.. Hvor mye skal jeg tillate meg å spise? Jeg prøver å styre unne dårlig mat, men i og med jeg blir så fort sulten trenger jeg mat fort også...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hadde det akkurat som deg, kunne nesten ikke gå 15 min mellom hver gang!Men ei gulerot hjalp, eller et tynt knekkebrød, juice virket også for meg, et eple, pluss spiste ellers vanlige måltider! Men så innhentet kvalmen, og spyinga meg, så nå strever jeg med å orke å få i meg noe. Spis ofte men lite. tror jeg det sies!Masse lykke til:)
flypapir Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 De sier jo at man ikke skal spise dobbelt så mye, men dobbelt så sunt når man er gravid... Men når det er sagt har jeg hørt at man trenger ca en brødskive ekstra i døgnet for å dekke opp den energien kroppen bruker på babybygging..
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Man skal spise som normalt, men barnet ditt trenger 300 ekstra kalorier om dagen det tilsvarer 1 mellomgrov brødskive med pålegg, og et glass melk=)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Men hva gjør man når man er nesten konstant sulten? Om jeg venter med å spise blir jeg skikkelig kvalm og orker ikke gjøre noe...
Blanco Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2008 Jeg også blir sånn! Jeg tror ikke man trenger å spise så voldsomt mye mer for bygging av baby og sånt. Jeg blir uvel og dårlig hvis jeg ikke spiser når jeg kjenner den følelsen. Svimmel og svett. Hva gjør jeg da? Jeg tror ikke det går over hvis jeg bare lar være å spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå