Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Dere som har meldt babyen inn i bokklubb da =) Er dere fornøyd med bokpakkene? Min er 4 mnd, og vi skal melde han inn i en bokklubb, men vet ikke hvilken. Men tenker litt på goboken eller den Ole brumm babyklubb.
* en liten prinsesse * Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Vå datter er medlem i Go'boken og er veldig fornøyd med pakkene/bøkene der. De er tilpasset alderen til babyen og hittil har det matchet veldig bra med utviklingen til vesla. Var medlem av Ole Brumm babyklubb, men syns ikke pakkene var noe særlig der så vi meldte henne ut.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Er også medlem av Goboken, veldig fornøyd så langt og kjenner fler som er kjempefornøyd med dem da de følger utviklingen til barnet.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jenta vår på straks 1 år er medlem i Disneyklubben og vi er veldig fornøyde med pakkene.. sammen med bøkene som kommer så er det også lydbøker på cd pluss man får gaver som f. eks. discman, cd mappe osv.. veldig ålreit å få litt forskjellig type bøker:) koster ca 160 kr pr pakke.
-ak- Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 heihei... har vært helt omvent her. var medlem til go`boken først men melte hu ut for syntes det bare var drit egentlig, også var det så mye av det samme hele tiden.så nå er hu medlem i olebrumm klubben og nå er vi kjempe fornøyde. føler vi får mer for pengene og av kvalitet. er mye av slike gamle kjente regler og sanger i de bøkne. hos go`boken var det bare sånt som jeg aldrig hadde hørt om, syntes det ble litt for enkelt laga. ei venninde av meg var også medlem der, men hu meldte seg ut ganske raskt hu og. men har hørt ganske delte meninger om disse klubbene. så er vel forskjellig va folk forventer seg og ønsker....
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Emilie er med i Go`boken, og jeg er kjempe fornøyd så langt... Har også meldt hun inn i Olebrumm Klubben, bare for å se hva vi får der ) så ser vi etterhvert hva emile skal være medlen av )
noLadyjustME Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Her er lillegutt med i Ole Brumm, meldte han inn når han var ca 5mnd, og vi har vert veldig fornøyde:) har fått sangbøker,"føle på" bøker,badebok, "om meg" bok, et par bamser, enkel stelleveske,kjempebra:o)
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Her er lillegutt med i Go`boken og Babyglede. Veldig fornøyd med begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå