temine Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Da har jeg noen navneforslag faktisk, selv om ingen føles helt riktige enda er det i alle fall et utgangspunkt:) Luka Olav (etter oldefar, som nå er syk) Jakob (etter tippoldefar) Even Trym Viktor Georg (også etter oldefar, men han lever ikke lenger) Hvilke ville dere valgt?
Fullt hus :) Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Likte Luka best Om jeg får gutt skal han hete Liam. Så har en ting for litt spesielle navn:D
trebarnsmamma84 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Mine favoritter var: Olav Jacob Even med Jacob som ein liten favoritt:) andre forslag: Fredrik Marius Henrik Trygve Andreas Eirik Anders Andreas
Løvemor77 Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Olav er et vakkert navn! Jeg har dessuten sansen for å kalle opp barna etter familiemedlemmer man er/var glade i. Det gir navnet en ekstra betydning. Vi venter en liten jente, og av slektsnavn har vi Ella, Edith og Dorthe på listen. Selv synes jeg Ovedie (etter min oldemors søster) er et sjeldent og vakkert navn, men min kjære har nedlagt veto mot det navnet.....
melli79 Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 ErJeg ville valgt TRYM, er utrolig fint. Lykke til
temine Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 Ella heter min første jente, så jeg må si jeg liker det navnet svært godt:) Om jeg hadde skulle funnet jentenavn nå ville det blitt Olava, men ettersom det blir gutt er det da evt. Olav....har litt vansker med det navnet pga en jeg kjente, så burde vel kanskje tenkt meg om for flere år siden og kalt min førstefødte Ella Olava;)
elinom trebarnsmor Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Jeg liker Even best, så Jacob. Har to gutter sjøl, Andres og Elias (Elias kom før alle plutselig het det) . Synes dette er verdens fineste navn.
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Jakob er veldig fint! Even er også fint. Olav er flott, og koselig med oppkalling. Trym og Viktor er helt greie. Luka og Georg syns jeg ikke er fine.
gerd Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 IKKE Luka eller Even. Jeg ville tatt Olav eller Jakob - kanskje Georg.
mira11 Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Jeg synes Jakob er nydelig.. Men det har jo vært veldig populært de siste årene..
Mamman til Ovedie Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Endelig noen som har sansen for Ovedie.. Er inne i overtalelsesprosessen med ovedie overfro min samboer. Et veldig dyrebart navn ( min farmor hadde dette som mellomnavn), og sjeldent. Nyydelig i kombinasjon ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå