Gå til innhold

Det er jo bioforeldrene som er egoistiske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som velger å gå inn i et nytt forhold og stifte ny familie. De tenker ikke mye på barna, kun på seg selv. Sjansen for at den nye partneren ikke inkluderer barna 100% er alltid til stede (ikke alltid det merkes med en gang, ting kan endre seg med tiden). Det er ikke nødvendigvis snakk om å være et grusomt troll, men om å ønske seg en "aleneferie" innimellom... (Sikter til ferieinnlegget).

Synes det blir litt merkelig at det kun er steforeldre som har ansvar når det gjelder andres barn. Hva med foreldrene som med viten og vilje går inn i nye forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojsann da er både jeg og min samboer egoistiske. Vi har hver våre særkulsbarn, og nå venter vi t.o.m vårt fellese barn. Uff så egoistiske vi er da!!

Mine og hans barn har det veldig kjekt ilag og er som søsken. Ikke forskjellsbehandler vi de heller. Og ikke har verken mine eller hans unge reagert på at vi er en "ny" familie.

Og vi er som en familie alle 5 ;) Og får snart en liten en til..

Veldig egoistisk ja..

Skrevet

For en utrolig rar ting å si..??

Jeg og pappaen til 3 åringen min har aldri vært et par og fant fort ut i løped av graviditeten at vi aldri kunne blitt det heller. Skulle det bety at han da i en alder av 20 bare skulle gi opp kjærligheten?? Aldri få seg noe dame? Fordi han hadde barn med ei annen? Skulle det være ego av han å ikke ønske å leve hele resten av livet alene??Slik går det vel bare ikke an å tenke!? Eller meg for den saks skjyld..Skulle jeg bare befinne meg i å leve resten av livet som singel, fordi jeg kunne risikere å ende opp med en dust av en type som ikke var god mot mitt barn?

De fleste har dømmeevne selv, ingen mann hadde fått kommet i nærheten av meg eller mitt barn om han ikke satt hennes behov høyt og behandlet henne vanvittig bra, var glad i henne!!

Så lenge en er glad i barna sine, velger en ikke kjærester som blir søppel-stemødre/søppel-stefedre for barna sine!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...