Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg blør jo neseblod hver gang jeg nyser(nesten i vertfall) !! og jeg nyser OFTE nå for tiden, pga allergi for ditt og datt... Vet jo at slimhinnene og sånt blir mer ømfintlige under svangerskap,men det får da være måte på.. Jaja, får bare utstyre meg med flere papirlommetørkler da.. og evnt stappe neseborene fulle med papir når jeg skal på shopping i ettermiddag:p Apropos shopping; gleder meg viiilt!! Skal bestille vogn i dag også, Simo duo i fargen marine =)=) *Gledeseg* =)
Nina_J Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Vi har simo combi i marine fra forrige. Godt fornøyd med den! Lykke til på shopping!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Takk for det:D Har hørt mye bra om simo. en klassisk fin vogn =)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hoff, skjønne kordan du har d! æ e nedsylta me krafti forkjølelse å en fæl hoste som gjør at hvær gang æ snyte mæ kommer d blod å æ hoste blod :-/ hehe, familien tøve me at d e tæringa som har tadd mæ :-P men e væll bare d dumme slimhinnan som e blodfylt å skjør ja :-/ Mærke d samme visst æ kommer borti nesepiercinga så ska d ingenting før d bynne å blø :-/ Haha, syns æ ser dæ me papir stokke opp i hvært nesebor! :-P Æ hakke nån erfaring me vogn, men visst du syns dn ser bra ut å dn e praktisk e jo d fantastisk bra!!! :-) E jo så maange vogner å vælge mella nu om dagan :-P Sjøl har vi en Simo kombivogn i sort som virke råbra :-) Hær oppe i nord så må d være varmt i vogna åsså, så har en deili voksepose til dn :-) Men hørte svigemor prata om at ho hadde en reinskinnpose fra 80 talle da han som ska bli far va liten, meeeen, trukke helt d e sånn æ vil bruke :-P
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 ja huff.. det er kjedlig... hehe ja tenkte det sikkert ser himmelsk bra ut med papirfylte nesebor på shoppingsenteret:p haha janei, tror jeg skal unngå det,men må jeg så må jeg jo bare.. hihi =) Jeg syns Simo duo'n virker veldig bra og romslig. Er kalde vintre i Nord-Gudbrandsdalen også,så greit med romslig bag til ha en god og varm pose oppi. Reinskinnpose høres litt småharry ut:p men den vil nok holde babisen god og varm tenker jeg! jeg har en lammeskinnspose med vinrød cordfløyelsstoff utenpå som jeg hadde når jeg var liten og den brukte jeg til eldstemann når han satt i sportsvogna. Veldig god. Bare å dekke til det gyselige stoffet med et fint pledd:p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå