Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 ... stønn!! Må bruke canesten stikkpille og så krem i en uke før det er helt borte. Legen sa bare at jeg måtte fortsette med det, men er det noen bedre råd?? Bruker bomullsunderbukser som jeg vasker på 60 grader og vasker meg bare med Dr. Greve eller vann.
Piamin Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Litt generelle råd på temaet er vel ikke trange bukser, ikke g-streng, bytt evt truseinnlegg ofte, bruke truser av bomull, ikke barbere deg nedentil (kanskje heller klippe)... Det som er felles for disse rådene er jo å unngå at det skal bli svett og klamt der nede. Da trives bakteriene utrolig godt :S !! Jeg vasker trusene mine på 60 grader og setter på ekstra skylling samtidig som jeg følger noen av disse rådene her. Er ikke plaget lengre! (Tror jeg har hørt noe om å ikke spise mye sukker også, men det har jeg ikke helt troen på...) Lykke til, dette er utrolig plagsomt!
temine Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Er jo mange forandringer der nede når man blir gravid. Har du prøvd noen av disse melkesyrebakteriene man får kjøpt på apoteket? Det kan nemlig være økt utflod og kløe uten at du har sopp. Lykke til, er ikke noe særlig å gå så lenge med det. Ubehagelig!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Så på noen sånne kapsler nå på apoteket, men hun sa de var ment som kurer, dvs. 2 kapsler om dagen i 6 dager. Jeg kunne tenkt meg noe jeg kunne tatt en gang i uka f.eks. for å forebygge. Kan man bruke de sånn? Sist gang tok mannen min også behandling (selv om han ikke hadde symptomer), men det hjalp altså heller ikke.
temine Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg aner ikke, sikkert best å spørre de på apoteket om det er noe du kan ta forebyggende da du plages så mye av det. Ellers skal det jo hjelpe å spise yoghury/kulturmelk og andre syrlige melkeprodukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå