Gulp Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Gikk plutselig opp for meg at nå skal vi få en baby igjen. Livet blir aldri det samme igjen, hverken for oss eller for den vordende storebroren! Kan tenke meg at han blir fryktelig sjalu og vrien å ha med å gjøre. Dessuten innbiller jeg meg at pappaen kommer til å overlate alt ansvaret til meg, og heller gå og snekre og pusse opp....Og at jeg kommer til å bli helt utslitt, og heller la det gå så langt at jeg eksploderer før jeg ber om hjelp (hadde vært typisk meg). Det blir jo sikkert ikke sånn, pappaen gleder seg veldig og kommer (sikkert) til å ta sin del av jobben. Og jeg har sett veldig frem til å være ferdig med graviditeten, og få ut babyen.... Men kanskje det ikke blir så flott som vi har tenkt?? Og nå er det ihvertfall for sent å snu....! Litt panikk her
temine Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hehe, den herlige siste-liten-angsten:) Dette kommer til å gå så bra, og så lenge storebror får litt alenetid både med mamma og pappa, og får delta litt i stellet av lillesøster kommer det til å gå så fint så Slitsomt blir det helt sikkert, men dobbelt så koselig med to som med en;)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 hehe sånn tenker ejg også.. jeg har termin om 10 dager og har ei jente på 3 år og 2 mnd fra før og nå kommer jente nr2.. skal bli spennende å se hvordan dette utarter seg altså... men litt sent å snu nå vel.. hehe
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Haha, kjenner igjen de tankene... Men tenk om en uke har noe som gjør livet verdt å leve i seg selv. Det er utrolig spesielt. Tenk bare på den fantastiske følelsen det er å holde h*n for første gang. At du nå resten av livet får en ekstra grunn til å stå opp om morgenen. I uansett om det er førstemann eller åttendemann. Og de praktiske tingene løser seg alltid ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå