edvina har fått en gutt Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Skulle prøve å være fornuftig å ikke legge for mye på meg i dette svangeskapet, men jeg er gal av sult..Blir aldri mett, det veksler mellom sulten og kvalm. I dag har jeg snart spist en held dagsrasjon ,med mat, og mmmm brunost er deilig...og jeg mener bare brunost uten noe..hvordan skal dette gå
temine Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hehe, jeg var flink med mat helt frem til de siste ukene nå. Er sulten hele tiden, og går mye hjemme å kjeder meg...har vært litt syk, så eter og eter. Det eneste jeg kan komme på er å balansere det hele litt med med fysisk aktivitet. Jeg må i alle fall få inn en times tur hver dag om jeg skal fortsette dette etegildet;)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Nå begynner også jeg for alvor å skjønne hva folk mener at de fyser på noe hele tiden eller går sulten. Hadde ikke problemer med dette i starten, men nå, 31 uker ut i sv.skapet kan jeg spise og spise. Når jeg feks har spist litt is får jeg lyst på noe annet 20 min etterpå. HUff ;( Ikke bra, men har kun lagt på meg 5kg hittil da, men nå kommer det til å fyke oppover gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå