Herkules Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Tenker på de ansatte på barnets avdeling. Hva gir dere i så fall?
Molait Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Nei? Aldri hørt om. Hatt barn i 4 forskjellige bhg og jobbet i flere selv, men aldri vært borte i det. Noen gir julegave, men da som regel samlet inn og delt ut under avslutning av fau e.l. Er vel mer vanlig i skolen tror jeg... Personlig deler jeg ut gaver og kaker til noen ansatte for tiden...de får se det som sommergave;) Skulle man gitt noe så hadde det blitt noe blomstgreier vil jeg tro. Safe. Og sommerlig:) Alltid koselig å få blomma.
Herkules Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 He he vurderte å legge sp på tråden, men da tenkte jeg det var litt inhabilt der hihi... Etter at jeg skrev sp her så så jeg at det var tatt opp på augustklubben Der var det noen som gjorde det og hadde noen forslag:) Vet noen har gitt i vår bhg, men så ble jeg litt usikker på 1 om vin er noe man gir bort i en barnehage (det er det de har fått) 2 om de har lov til å ta i mot pga alle korrupsjonssakene (vært stort tema i vår kommune) VI får se hva vi gjør:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Ja, vi har innsamling fra de som vil. Det er foreldreutvalget som står for innkjøp, vi bare blir med. Håper ikke det er vin...
Molait Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Dropp vin. Er så mye annet å gi. Kan bli reaaksjoner på det. Ble det på skolen. Den var da forseglet og gitt i gave på avslutning og ikke skoledag og lærerene drakk den da ikke da!!!! Men nei da...NOEN måtte jo klage seff!! At å gi bort vin..og at barn overakte en polpose-FYSKAM!! Stakkars lærerene som var så glad for at vi ga vin istedenfor blomma. Jaja..hehe. Nei men gi en liten blomstsak da vel. Synes det er unødvendig jeg. Gir du de på jobben din gave? Gir man nen gang kunder gaver? Ja! og hvorfor det? smiskesmørefrynse:) Skal da ikke smøre ei tante. Des er det ikke lov å smøre. Gi solkrem kanskje? hahahahaha Ja jeg er sliten...tatt inn to dager pluss denne her da på jobb i dag. Nesten 3 dagers jobb på en dag..urk
Kaja_07 Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Hm... vi har kjøpt en vin til hver av de ansatte fra alle (7 barn i familiebarnehage). Ingen som sa noe imot det...
Snilse Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Gir da ikke gave for å smøre de ansatte! Gir jo gave fordi det er en ekstra måte å vise at man er fornøyde med jobben de gjør. Vi ga påskeegg til påske og tenkte å gi noe nå og. Har bare ikke helt bestemt hva ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå