Gå til innhold

Gir dere sommergave til de i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på de ansatte på barnets avdeling.

Hva gir dere i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? Aldri hørt om. Hatt barn i 4 forskjellige bhg og jobbet i flere selv, men aldri vært borte i det. Noen gir julegave, men da som regel samlet inn og delt ut under avslutning av fau e.l. Er vel mer vanlig i skolen tror jeg...

Personlig deler jeg ut gaver og kaker til noen ansatte for tiden...de får se det som sommergave;)

Skulle man gitt noe så hadde det blitt noe blomstgreier vil jeg tro. Safe. Og sommerlig:) Alltid koselig å få blomma.

Skrevet

He he vurderte å legge sp på tråden, men da tenkte jeg det var litt inhabilt der hihi...

Etter at jeg skrev sp her så så jeg at det var tatt opp på augustklubben Der var det noen som gjorde det og hadde noen forslag:)

Vet noen har gitt i vår bhg, men så ble jeg litt usikker på

1 om vin er noe man gir bort i en barnehage (det er det de har fått)

2 om de har lov til å ta i mot pga alle korrupsjonssakene (vært stort tema i vår kommune)

VI får se hva vi gjør:)

Skrevet

Ja, vi har innsamling fra de som vil. Det er foreldreutvalget som står for innkjøp, vi bare blir med. Håper ikke det er vin...

Skrevet

Dropp vin. Er så mye annet å gi. Kan bli reaaksjoner på det. Ble det på skolen. Den var da forseglet og gitt i gave på avslutning og ikke skoledag og lærerene drakk den da ikke da!!!! Men nei da...NOEN måtte jo klage seff!! At å gi bort vin..og at barn overakte en polpose-FYSKAM!! Stakkars lærerene som var så glad for at vi ga vin istedenfor blomma. Jaja..hehe.

Nei men gi en liten blomstsak da vel. Synes det er unødvendig jeg. Gir du de på jobben din gave? Gir man nen gang kunder gaver? Ja! og hvorfor det? smiskesmørefrynse:) Skal da ikke smøre ei tante. Des er det ikke lov å smøre. Gi solkrem kanskje? hahahahaha

Ja jeg er sliten...tatt inn to dager pluss denne her da på jobb i dag. Nesten 3 dagers jobb på en dag..urk

Skrevet

Hm... vi har kjøpt en vin til hver av de ansatte fra alle (7 barn i familiebarnehage). Ingen som sa noe imot det...

Skrevet

Gir da ikke gave for å smøre de ansatte! Gir jo gave fordi det er en ekstra måte å vise at man er fornøyde med jobben de gjør.

Vi ga påskeegg til påske og tenkte å gi noe nå og. Har bare ikke helt bestemt hva ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...