Nemofish Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 En som du er veldig fornøyd med, som har både bagdel og sportsdel, og hvor sportsdelen kan brukes begge veier?
Bergene Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Brio happy meg det understellet som heter light teleskop, strålende fornøyd! Løp og kjøp!
er det muuulig Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 tutonia mistral. den kan du velge myk eller hard bag til.... beste vogna!!!:-)
Candy girrrl Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Villa satset på OTH, TFK, Easy Ealker, Emmaljunga Cangaroo eller Bugabo Camelon.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 (har du prøvd alle de, og er fornøyd med alle...?)
Misti Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 sportsdelen kan bare brukes en vei men vil anbefalle x lander x1 jeg.
Candy girrrl Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har prøvd noen av de. Og gode venninner av meg har de andre. Og lest endel om vogner så vet hva som er favorittene.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Emmaljunga smart dou! Den er så topp! Elsker den;) Har prøvd maaaange vogner, men denne er den beste!
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har teutonia Mistral Sport, samme som mistral, bare litt annen finish. Kan velge myk eller hard bag. Personlig har jeg prøvd begge deler og liker best mykbag. Så lettvindt å kunne ta baggen rett av hvis baby sovner og en skal inn, hvis en skal på babykino, trening med baby eller lignende. Sportsdelen er topp. Det er så mange som overfokuserer på den baggen, men den brukes jo bare 6-8 mnd. Sportsdelen derimot, brukes jo gjerne i 1 1/2 år eller lengre. Styret kan lett vendes over vogna for å skifte "kjøreretning" (om barnet skal se på deg eller fremover), kjekt hvis det brått kommer sterk vind eller mye generende sol. Slipper å ordne med tepper eller snu hele sportsdelen rundt. Vognen blir også liten når en slår den sammen. Har min vogn til barn nr to nå og den er like fin. Trenger ikke flere vogner når en har denne!
Bergene Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 OTH, TFK, Easy Ealker, Emmaljunga Cangaroo som en annen nevner her er ikke vendbare. Tenkte bare å påpeke det =P.
Candy girrrl Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 På sportsdelen. Men nyfødtbagen har du mot deg.
Nemofish Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2008 Her var det kommet mange svar, takk skal dere ha! Må sjekke litt om vognene på nettet nå da...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Quinny freestyle XL kan har sportsdelen begge veier, menst bagen er mot deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå