Mamma2OO5 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 veit at dette kanskje ikke er lov? Blei litt usikker nå.. Men jeg ønsker å kjøpe en del babyleker, rangler og div. Synes dette er så dyrt nytt og med tanke på miljøet synes jeg det er greit å gjenbruke. Ønsker; Swich-rangle (??en sånn med mange farger, ser ut som et molekyl omtrent. Husker aldri hva den heter )) En "prosjektor" fra Fisher Price som man kan henge på senga/lekegrinda e.l. Den spiller melodier og det er aper eller noe som går fram og tilbake på en skjerm. Litt vanskelig å forklare ) Og så veit jeg det finnes noen tre-rangler som sikkert er kjøpt på Riktige leker eller noe. Det er en liten bjelle på og lekene har forskjellige farger. Og noen "knotter" på. Hehehhe elendig forklaring -jeg vet. Og forskjellige andre rangler i plast/tre. Ikke i stoff ) Det jeg ikke beholder selv gir jeg til noen i utlandet. send meg pm da:o) Kommer til å legge inn en ønskes kjøpt -annonse på finn også. Håper du har noe du har lyst å bli kvitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå