Mamman til Daniel:) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 er 9+0 i dag og hele forrige uke var jeg kjempe kvalm hele tiden, og kastet opp alt jeg fikk i meg. Spesielt i helgen var det veldig ekstremt.. men i dag,mandag, er all kvalmen borte..(ikke det at jeg klager).. men syns jeg det er litt rart, og skremmende at den bare kan forsvinne sånn så fort, når jeg var så dårlig i helgen... Noen som har opplevd det samme?
flypapir Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har det likdan nå. Har vært ganske kvalm gjennom hele svangerskapet, men i dag føler jeg meg som "vanlig". Kjempeskummelt! Er 8+3, nøyaktig like langt som jeg var sist jeg mistet. Så litt bekymret her ja... Skal heldigvis på ul på onsdag, så da får vi vite om ting er som det skal.. Men når det er sagt, så er det visst helt normalt med symptomfrie dager!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Slik var det med meg også Plutselig en kveld i uke 11 var kvalmen borte:) Ikke kom den tilbake heller og nå er jeg i uke 35;) Ble veldig overraska for med førstemann var jeg kvalm og kastet opp til uke 20 :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå