Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Er det noen her som er i tvil om hva dere skal gjøre ang den vaksinen?? Jeg er litt usikker.. Har hørt så mye rart om den, pluss at jeg vil jo at han skal få alle vaksinene også i tilfelle han skulle vært uheldig å fått noen av de sykdommene... Vanskelig det der... Vil jo bare gjøre det beste for han Er vel ingen vits å spørre hs eller lege om tips.. de er vel bare på at man skal ta dem uansett!! Noen her som har undersøkt litt om den vaksinen??
Erisa* Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Heisann! Det var noe styr om at noen mente den kunne føre til autisme, men det har blitt tilbakevist i en rekke studier etter det. Jeg er ikke i tvil; har lest en del om sykdommene du beskytter barnet ditt mot, og er fullstendig imot å la være å ta den vaksinen. Nå skal jo jeg bli lege, så det teller vel ikke med min mening heller Forstår godt at du er usikker, vi vil jo bare det beste for barna våre.
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Takk for svar! Ja det er det jeg har hørt så mye om også, at den kan føre til autisme.. så ble litt skremt... Men godt å høre at det har blitt tilbakevist da... Det er jo mest betryggende å ta den ja.. Har lest om de sykdommene mn vaksinerer de mot, og det er jo ikke så mye bra de fører med seg... Vi vil jo bare det beste for våre små ja
Grateful mom Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg anbefaler at du også kikker litt på f.eks www.fritthelsevalg.org og evt http://www.morfosa.org/medweb/ hvis du ønsker litt info fra den andre siden. Lykke til med ditt valg!
Marolla Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Jenta mi skal ikke ta vaksinen. Lillemor er allergisk mot så masse at de vil ikke at hun skal ta vaksinen før de vet om hun tåler egg eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå