Gå til innhold

Vondt i venstre side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart fullgått uke 36. jeg har vært meget plaget av slim,grønt, og tett nese og bihuler, fikk pneslin så bihulene er bra men fortsatt tett, har hat dette siden 17 mai, og nå hoster jeg til jeg brekker med og masse som kommer,dette skjer mege ganger om dag, særlig etter jeg har sovet, jeg har fått grusomt vondt i venstre siden langt nede ved eggstokken omtrent, det er så vondt at jeg hyler og gråter av smerte. Legene sier at det må jeg leve med til jeg føder, jeg skal ta keisersnitt om ca 3 uker. Er det noen av dere som har hat det slik, jeg er redd jeg går i fødsel snart, fødte i uke 38 sist. Vi gjerne ha svar fra dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Har akkurat vært på legesjekk for samme type smerte. Er i uke 35 Fikk beskjed om at det var ligament smerte, båndene som holder livmor på plass som strekker på seg. Ble sykemeldt og fikk beskjed om å ta det helt med ro. Jeg fikk det antageligvis fordi vi driver å pusser opp og jeg har kanskje styra litt vel mye i det siste. Du belaster sikkert ekstra når du hoster så fælt.

Legen sa det var ufarlig så lenge jeg ikke har blødninger. Men fy søren så vondt det er!!!!

Skrevet

Jeg fikk også slike smerter lørdag kveld. Ringte legevakt og ble sendt til sykehuset. Viste seg å være en kraftig urinveisinfeksjon, så nå går jeg på penicillin. Det er skikkelig vondt når babyen er aktiv.

Håper det går bra med deg!!

Skrevet

Jeg har også vondt, på høyre side langt nede. Men har hele tiden tenkt at det er ligamnentene... men nå bør jeg jo sjekke opp dette. Ser det kan være urinveisinfeksjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...