Gå til innhold

Sjerp dere jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange jenter som velger kjærester de ikke liker? Og for så å få barn med dem ..ikke bere ett ..nei da. Helst to eller tre. Så sitter dere her og syter og klager etter på. Det er dere selv som har valgt dem, Bli voksne og velg en ordentlig mann.......

Gidder ikke høre på mere syting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, like fullt oppsøker du altså aktivt dette forumet - da lager du jo ris til egen bak hvis det er så slitsomt for deg å høre på sytingen til andre. Ellers vil du kanskje med mer erfaring på baken innse at problemer kan oppstå langt ut i et samliv, som man kan ha behov for å lufte et sted man kan være anonym. Det handler da altså ikke om at man velger en partner som man i utgangspunktet ikke liker.

Skrevet

Enig med siste anonym her ja..

Det er kansje ikke altid det at du ikke liker partneren din, men noen ganger trenger du bare å få tømmt deg...

Det er ikke bare bare å gå gravid, du blir lett frustrert om ting partneren din gjør normalt og normalt ikke plager deg, kan plage deg nå når du er gravid..

Har klagt en del selv, men det hjalp for jeg fikk ut sinne og frustrasjon og kunne da etter på snakke med han om det uten at det ble krangling...

Noen ganger er det godt å klage selv om du kansje ikke alti mener alt..

Sånn er det bare!!!!!

Skrevet

Jada jada.... dere skjønte ikke hva jeg mente....... Går man inn i et forhold der man ikke er helt sikker ...hvorfor fortsette det og lage barn og greier...og oppdage at det ble jo ikke bedre selv om vi fikk et barn...Det er det jeg mener. Man finner fort ut om den man velger er noe å satse på.

Er ikke vanlig klaging og syting jeg mener......

Skrevet

Da blir det jo annerledes, men det er så selvsagt at jeg virkelig ikke ser poenget med å lage et innlegg om det.....sier seg jo selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...