T**** mamma:) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hei.. Har gått rundt med svake menssmerter i snart to uker nå, men ser ikke noe tegn til mensen. Har tatt to graviditetstester bare for å være på den sikre siden, men de var begge negative. Skal jo i prinsippet ikke kunne være gravid heller, for vi har ikke hatt ubeskyttet sex. Hva er det som skjer??
T**** mamma:) Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2008 Å nei.. er ikke høygravid lenger:p Hadde vært kjekt med noen svar, for begynner å bli bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå