Gå til innhold

Hvor mye ville dere tatt betalt for dette her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk spm om å være dagmamma for ei litta jente på 2 år.. Det blir ca 6 timer pr dag i en uke.. (ikke lør/søndag tror jeg) Så da lurer jeg på hvor mye jeg kan ta da. Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dagmamma for ei jente på 21 mnd. Jeg tar 40 kroner timen.

Skrevet

250-300kr i timen?? Det er jo dobbelte nesten av hva jeg har på jobben det jo. Da hadde det i allefall ikke lønt seg for meg å jobbe om dagmammaene hadde sånne priser!

Skrevet

det blir jo 30 timer... 250-300 kr timen som hun nevnte over ville jeg laaaaangt ifra vurdert... hehe..

Jeg ville tatt noe ala 50.- timen =) Det er jo 1500.- i uken..

Skrevet

250 - 300 kr pr time kan du vel ikke mene seriøst.

Hadde du betalt 7500 - 9000 for barnepass 6 timer i 5 dager??? Må være rik du.

Skrevet

Ehh- hvis hun skal ta 250-300 pr time, så vil det jo koste laaangt mer enn en vanlig bhg.plass....

Mente du forresten at du bare skulle være dagmamma en uke, 6t. hver dag ville jeg bedt om 1500 kroner kanskje? Dersom det er en fast ordning stiller det seg jo litt annerledes....

Skrevet

Får man 300.- timen for og passe barn så skal jeg vurdere og bytte yrke ja.. hehe.. Det er jo 9000.- for en uke om det er 6 timer pr dag det.. hehehe....

Skrevet

Da hadde jeg også skiftet yrke ;)

Skrevet

Hehehe.... min dagmamma får 35 kr timen svart. Syns man kan ta litt mer når det ikke er en fast ordning, så kanskje 40-50, avhengig av hva som er vanlig der du bor, og hvor godt du kjenner foreldrene?

Skrevet

Ok. Jeg og tenkte på rundt 1000 kr liksom.. Ungen vi skal passe er tremeningen til sønnen min..=) Så kjenner dem jo litt godt da.. Er bare en uke foreløpig.. Men var mulighet for at det ble flere uker iløpet av sommeren da..

Skrevet

Renathe&Emilie ? har du tastet feil eller mener du seriøst at man kan ta 39 000 i mnd for å passe EN 2-åring?

9000 på en uke?

Litt drøyt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...