Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Endelig kommer jeg inn hit!! 2. trimester høres trygt ut, etter noen bekymringsfulle uke på 1. trimester Har vært på to tidlige ul allerede og skal på enda en denne uka, men etter det er det ikke planlagt flere ul før ord. ul. Gleder meg masse til magen begynner å vises og jeg kan kjenne babyen i magen. Det er en spennende tid.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hei og velkommen skal du være;) Ja det er herlig å ha komt over på 2.treimster, er mye SA og Ma-styr inne på 1.trimester, ble helt stressa av det selv. Håper alt går bra for deg;)
Kathy+Oktoberjente Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Velkommen skal du være, og lykke til videre!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Gratulere!! :-)) Å du ska tru ukan hær inne går fort :-) Håpe du e i bra form!!
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er også endelig ferdig med 1.trimester! Er 12+3 nå, og magen er på god vei! Mamma hadde også tidlig mage, så får vel bare vende seg til forandringen! Skal til legen igjen 26.juni og lytte etter fosterlyd. Men har ingen forventninger til at den høres da, er visst ikke alltid like lett å høre den så tidlig har jeg skjønt! Gleder meg mest til ul da! Har dere forresten med pappa`n på ul?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2008 Formen er bra, den har egentlig aldri vært spesielt dårlig. Vært litt uvel nå og da, og matlukt var ikke så moro en stund. Men har ikke vært kvalm eller noe. Et par dager med vondt i ryggen, men det gikk over, så jeg føler meg heldig sånn sett. Jeg har ikke fått noe mage enda, men det merkes at det er noe som skjer, og buksene begynner å stramme litt. Forhåpentligvis kommer det en liten mage om ikke så lenge. Må prøve å få kjøpt meg en mammabukse å ha liggende til jeg får bruk for det. Har en sånn Angelsound doppler, og har ikke hørt noe fosterlyd hjemme enda. I går hørte vi hjerteslag og ble SÅÅÅ glad, men da jeg fant ut at jeg skulle telle de var det bare 96 slag i minuttet. Det er jo litt lite til å være babyen, så var nok bare mine vi hørte... Hehe... Vi skal til jordmor igjen i uke 14, så da skulle hun høre etter hjerteslagene... Pappan her har vært med både til gyn på ul og til jordmora, ogdet er koselig at vi kan prate om det vi så og hørte etterpå.
Miss Dynamite Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 heeeei vennen <3 gratulerer.. endeli over den som jeg saaa du kom til å komme over =) =) =) klemmer
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2008 Hihi, takk takk snupps!! Ja men det er jo så nervepirrende på 1. trimester... Gleder meg masse til ul denne uka, etter den skal jeg slappe heeelt av Klemmer tilbake ) Og tusen takk for en fin velkomst til alle dere andre også Håper tiden går fort i 2. trimester. Alt er så spennende nå...
KaWi Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Grattis!! Har ventet på deg! Koselig at formen er bra og at det går så bra! Og det å kjenne babyen er meget spesielt, det er bare å glede seg. Lykke til videre =)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2008 Hei, så søt du er da. Ja det er en spennende tid dette her, og gleder meg masse til babyen kjennes og magen synes Fikk brev om ordinær ul i dag, og fikk time i uke 22+2!!! Syns det var veldig sent, og ringte og klagde, og da fikk jeg time i uke 20+2... Jeg har jo allerede vært på to tidlige ul, så vet jo at de ikke kan sette meg tilbake. Ville helst ha time i uke 18 jeg, er så utålmodig og hater å vente.... Hehe...
KaWi Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Ja, er enig i at det er sent, de vil jo ha de fleste på ordinær ul mellom uke 17 og 19. Jeg ble jo flyttet fram en uke når jeg var på ordinær ul, så har termin 8 oktober i stedet. Er slettes ikke enig i den, så det blir enda en ul =) i uke 32. Men det er også fordi jeg har morkaken foran... Klager i hvertfall ikke, får jo se vidunderet igjen så =) Og når det gjelder ventingen, tiden synes jeg går fryktelig fort... Noen ganger i hvertfall Andre ganger er det en kjempebrems! på tiden. Blæ! Er ganske utålmodig selv, så jeg skjønner deg godt!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2008 Ja jeg får høre hva jordmor på helsestasjonen sier, skal til henne igjen om to uker. Blir jo litt rart for meg, har hatt ul i uke 7, 9 og 12, også ikke før uke 20?? Blir jo 8 uker å vente... huff... Jeg tenker jo på alt mulig, tenk hvis de setter meg fram en uke eller to, da er det jo alt for sent å få en ny ul for å se om de har målt feil osv... Hehehe... Håper tiden på 2. tri går fort for meg også, gleder meg sååå til jul nå... Hehe, når det er vinter gleder jeg meg til sommeren, og når det endelig blir sommer gleder jeg meg til jul... Termin er 1. januar, så det blir jo en litt spesiell jul i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå