Gå til innhold

Gynekolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til gynekolog Gregor Bernhard Beck??

Har fått time hos han men går egentlig bare til kvinnelig leger.. Er dermed ganske skeptisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke til ham, men har selv bare positive erfaringer med mannlig gynekolog :) De er ofte mer forsiktige også ;)

Skrevet

Jeg går også til mannlig gynekolog, og han er kjempeflink! Varsom også :)

Skrevet

Har aldri vært hos en bedre og mer forsiktig gyn enn min og han er mann

Skrevet

Kjenner ikke til denne gynekologen, men ville bare si at det er ikke noe pes å gå til mannlig gynekolog. ;) Var hos gynekolog for første gang da jeg fant ut av graviditeten. Legen min spurte om jeg hadde tatt skjekk tidligere og tatt celleprøve. Jeg sa nei, men at jeg ville gjerne gjøre det hvis han hadde tid. Det gikk kjempebra! han var veldig forsiktig, kjente såvidt at han tok cellprøve i det hele tatt.

Skrevet

Kun fastlegen min som har tatt gyn-us på meg - bryr meg ikke.Siden jeg jobber i helsevesenet selv vet jeg hvor lite jeg tenker på det å vaske eller legge inn kateter på menn - og det blir jo akkurat det samme motsatt når en mann tar gyn undersøkelse på dame tenker jeg. Det er kun en jobb som han har gjort hundrevis av ganger før.Spes om han er gynekolog og driver med det hele dagen hele året rundt!! Så jeg ser ikke problemet med mannlig gynekolog:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...