Mamman til Ovedie Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Blitt plaget av bekkenløsning og lurer på om noen vet om fysioteraputer som har kort ventetid ???? Har ringt litt rundt men bare fått beskjed om ventetid på 3 - 4 mnd i bestefall!! Trenger jo fysio før fødselen da..
flypapir Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg fikk time på plus fysio ganske raskt i høst. Der er de kjempeflinke på bekkenløsning!
Mamman til Ovedie Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Hvor ligger dette ? Har du tlf nr kanskje?
flypapir Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er ikke så godt kjent der, men mener at det ligger på Karihaugen. Nr. dit er hvertfall 67976038
Mamman til Ovedie Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Dette høres bra ut :-) Blir oppringt en av de nærmeste dagene om time. Fikk beskjed om at det er svært få gravide i området med bekkenplager slik at jeg skal få time temmelig fort :-) Takker og bukker så mye for suupert tips :-)
flypapir Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Bare hyggelig! Var ei venninne her på hadeland som tipset meg om dem. Hun reiste dit flere ganger i uka, både før og etter fødsel, selv om det tar en time å kjøre en vei.. Har lyst til å gå dit jeg også nå, må bare vente til de 12 første ukene er tilbakelagt først! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå