Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nettopp lagt mini i vogna på verandaen, og han hadde sovet ca et kvarter. Langduppen dette, så han bør få sove minst 1 time...

Og så begynner garteren her i borettslaget å klippe hekk! Rett nedenfor balkongen vår! Gutten vår våknet, og jeg sto og trillet og trillet. Tenkte, han blir vel snart ferdig. Men neida, er jo selvfølgelig enda en hekk litt lenger borte... ¤%#&"T" GTWG#QT¤!%#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er ikke så mye å gjøre med, jeg vet, men i dag skal vi på babysvømming, og han trenger å få sove skikkelig, ellers blir det ikke noe gøy i bassenget...

Nå trilla jeg han inn på soverommet vårt, og han sovna heldigvis igjen...

Jaja, en liten utblåsning gjorde godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vet hvordan du har det inn i deg!!! Naboen vår har hatt gravemaskin og banking o.s.v i hfgen sin i flere uker og nå da det var ferdig med hagen begynte de å lage en trapp. Trappen blev ferdig før helgen men de syns ikke den var fin så de begynte å lage en ny idag. Det er banking og saging o.s.v. Gutten min får aldri sove!!! Veldig irriterende.

Skrevet

Ja det er kjedelig...

Og i dag gadd jeg ikke på trilletur, for vogna vi triller med har et punktert dekk, og jeg orket ikke dra vogna vi har på balkongen ned trappene.

Han BØR gjøre seg ferdig i dag, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...