Gå til innhold

Noen som kan gjette på EL (ff)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt enig med ff når jeg har hatt EL

http://www.fertilityfriend.com/home/mar79

Har hatt mange positive EL-tester (sterkest teststrek) og EL-smerter i mange dager. Begge deler også etter ff har spådd EL. Dessuten har jeg hatt helt tydelig EL-slim før og etter foreslått EL dato. Men klarer ikke helt å mene noe om hvilken annen dag det skulle ha vært, for etter det har jeg ikke hatt helt klar temp. stigning. Dag 4dpo målte jeg en time FØR og dag 5 og 6dpo hhv 1 og 2 timer ETTER de foregående dagene. Kurven skal derfor korrigert flate ut enda mer.

Har ikke fått tilbake TR etter fødsel og det blir så som så med nattesøvn og faste tidspunkt for måling. I tillegg virker vel ammehormoner inn på både temperatur og utflod. Er ikke prøver riktig enda, men med avbrutt samleie kan jo det jo skje allikevel. Begynner å få veldig lyst på et barn til, er vel mest manglende jobb som hindrer oss. Skal over på Pearly bare systemet er igang igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) I forhold til tempkurven, EL-testene og EL-slimet ser det ut til at du hadde EL på dag 38, altså det FF har satt opp som 4 dpo. Men siden du har tempet til litt ulike tider, så kan det hende at du hadde EL i går eller har det i dag. Mest sannsynlig vil jeg tro at du hadde EL på lørdag eller i går:) Masse lykke til!!!

Skrevet

Takk!

Lykke til du også!

Holder også en knapp på 4dpo/dag38. Hadde siste dag med EL-smerter på dag 3dpo, så det kan jo passe inn. MEN tok EL-test igjen i stad og den var også positiv. Gårsdagens negative test hadde såvidt svakest test-strek. Forrige syklus som jeg ble gravid på, så hadde jeg blank EL-test rett etter EL. Kroppen er vel fortsatt i ulage tenker jeg, men har på følelsen at jeg har hatt EL i det minste. Håper kroppen kommer greit igang igjen, for det var MYE tull etter pilleslutt mens vi prøvde på junior. Kjenner jeg blir litt motløs nå som ikke alt er helt A4 :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...