venternr3:) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 hei.. Jeg og min mann har tenkt å prøve på nr 3.. De to andre ble vi gravid med før vi viste ordet av det og nå er jeg bekymret det ikke skal gå like greit.. har hatt tre blødninger etter at jeg fikk mensen igjen etter nr 2, er litt uregelmessig og vet derfor ikke når jeg evt har EL.. Jeg har lest mye om det berømte slimet og livmortappen osv.. men når man har født fra før er det jo alltid en liten åpning der? Vi koste oss litt i går og da jeg gikk på do i dag morges rant det ut spermrester.. så utpå dagen i dag var det en del slim på papiret etter jeg tørket meg.. er det fremdeles rester etter sperm? jeg strakk på det men glemte å se om det kom i flere tråder eller bare en.. var tjukk og seigt, prøvde å legge det i vann og da fløt det rundt der.. løste seg ikke opp slik jeg kunne se hvertfall.. kjente på livmortappen idag og den sitter litt lenger oppe en tidligere dager og er kanskje litt mer åpen men kanskje jeg innbiller meg det også.. he he.. hvor lenge er det sædrester som kommer? hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå