Gå til innhold

et litt ekkelt spm. ang slim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor på torsdag og ble strippet. hadde 3 cm åpning og var moden. slimproppen gikk samme kveld (resten kom fredag). var mye slim med blodspor i. etter dette har d fortsatt å komme MASSE hvitt slim hver eneste dag. når jeg går på do kommer det ekstremt mye. er dette normalt??? hvor kommer alt dette slimet fra? er d noe å bekymre seg for, eller er d bare et godt tegn? håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, endelig en med det samme som meg - jeg også lurer på dette. Tror det rett og slett er hinnerester og slim som ligger rundt fosterposen på en måte - og det virker som om det kommer mer og nytt hver dag. Jeg har ikke hatt noe slim overhode før slimproppen gikk for over en uke siden, etter det har det kommet gul/hvitt, luktfritt, seigt slim hver dag, særlig når jeg er på do. Har ringt med jordmor, som sier det er normalt. Håper det betyr fødselen nærmer seg :-)

Skrevet

heisan.

melder meg inn i slim gruppa!!! ;-) etter slimproppen gikk, kommer det enormt masse, omtrent hele tiden. hva er dette???

håper noen kloke damer sitter med svar..

Skrevet

Ja, d er akkurat sånn d er med meg og. Godt å høre at jordmoren sa d er helt normalt. Har lurt litt på om jeg skulle ringe å spør, men regnet nesten med d ikke var noe farlig så lenge d ikke kommer blod. Når har du termin da? Jeg hadde termin i går. Fikk så store forhåpninger om at ting kom til å skje etter jeg var hos jordmor på torsdag, men denne babyen vil visst ikke ut! Her er d visst bare å smøre seg med tålmodighet...

Skrevet

Har 10 eller 13 dager igjen jeg - lange dager.. Har vært på en del kontroller, så jeg er sjekket og funnet mer enn moden no for fødsel. Det med blod i slimet/proppen var ikke farlig, det eneste man skal være oppmerksom på er friskt blod. Ellers fikk jeg ingen god forklaring på alt dette hvite, seige slimet, annet enn at det er en del av modningen. Det var i hvertfall ikke farlig. Sa til mannen min at det ser ut som om jeg slipper ut rester av en manet eller noe - skikkelig ekkelt :-)

Skrevet

hehe,...ja, d er visst mye vi må gjennom før vidunderet kommer! håper vi slipper å vente så mye lenger nå hvertfall!! lykke til med den siste innspurten! det er ikke lenge igjen nå!

Skrevet

ja lykke til!

litt slim er sikkert bare bra! :-)

Skrevet

For å strø salt i såret - det vil komme mer rart ut der etter fødselen.. he he, tar nok litt tid før vi er helt ship shape igjen. Jippi, fødsel er gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...