mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Tror dere ikke at Knerten har fått omgangsyke igjen:o( Nå må jeg nesten sette meg ned å telle hvor mange ganger han har hatt det i løpet av det siste året. For det har vært noen....... Så her sitter jeg med nyvasket sofa........ Og håper at det er over på et blunk......... BLÆ, jeg som er SÅ glad i å tørke spy:o((
Karomamma Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 SHIT! Bokstavelig talt, he he he... Neida, spøk til side! Kryser finge for at det går fort over. Dere har jammenmeg hatt det mange ganger...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Ja jeg synes også vi har hatt dritten i hus mange ganger. Men det er bare en gang vi har blitt smitta hele hurven. Ellers er det bare Knerten som får det. Og i dag har jeg klart å "fange" opkastet i bøtter og spann....... Så det har ikke blitt så mye gulvvask:o)) Bortsett fra at han satt i sofaen når det startet:o(
Reveenka Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Omgangssyke er virkelig utrolig slitsomt - og flere runder etterhverandre er rett og slett utmattende. Men nå er det kanskje på vei til å gi seg?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Men det var over på et døgn og i dag har han vært som en duracell-kanin. Høyt og lavt og full fart.... Så han bar ikke mye preg av å ha vært syk i går:o)
♥Snulder Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Det var godt da! Krysser fingrene for at det bare var ett lite sommermagevirus som overhode ikke smitter andre!!!
Reveenka Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Godt å ha det overstått! Det kan jo enda gå an når det gir seg såpass fort c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå