Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jesus Christ, få de resultatene ut da! Jeg dør her. "Eksamensresultatene blir publisert innen 15.06.08." Come on come on come on!!!!!

Samme hvert år..

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Har de ikke kommet i dag hvis fristen var i går bør spørre hva som skjer, kan jo være sykdom eller noe.

Skrevet

Regner med de kommer i løpet av dagen.. men jeg vil ha de NÅ! Det er det samme hvert år, jeg logger meg inn hvert femte min, og så ender det opp med å ta flere dager før de kommer.

Men tidligere år har vi bare fått opplyst dato for sensur, og da tar det gjerne noen ekstra dager å få de ut. Men siden de har opplyst publiserinsgdato håper jeg de holder seg til den.

Åh, SPENNING! Fristen på grammatikken var i går og fonetikken er i dag:o

Skrevet

faenihelvetesjævlafaensjævelskap.

jeg var bombesikker på at det var den 20. de skulle komme?

jeg får diarè-lignende smerter i magen av dette. jeg tør ikke sjekke.

faensjævlahelvetesfaensjaævel.

Skrevet

Hehe, dine kommer nok den 20 da:) Hvilke fag er det du venter på?

Skrevet

vel, det hadde du fått visst om du ikke hadde sperret meg ute fra postkassen din ;)

Skrevet

Hmmm, hakke sperra noen jeg. Tror ikke jeg er full heller. *sjekke*

Skrevet

Jeg har fått min første:)

Det er lov å juble for en C er det ikke? Jeg er superhæppi jeg altså, jeg trodde seriøst jeg ikke hadde fått med meg noe særlig=)

Skrevet

Hmmm... jeg har fått karakteren på en eksamen med sensur 27.06- det er driftig sensor det! Fikk B og er egentlig ganske fornøyd.

Jeg tok feil da, hadde hoppa en dag jeg. Grammatikken i dag og fonetikken i morra... HVOR ER GRAMMATIKKEN! Regner med de kontor-rottene er ferdig på jobb nå, og ikke noe blir lagt ut før i morra.. grrr

Skrevet

Jeg fikk sensur kl 20 sist eksamen, så håpet er ikke ute enda:)

Skrevet

Ja, det er vel egentlig ganske logisk tante, de jobber nok overtid i disse dager. *inn og sjekke for 361 gang i dag*

Skrevet

Jeg har fått min og er lykkelig. Synes B er et anstendig resultat kombinert med full jobb og 2 unger. Å vente på sensur er tortur, intet mindre.

Skrevet

jeg er så desp etter results at jeg spurte de synske her på dib ... nå er jeg ekstra spent på hva jeg fikk, og om de fikk rett!

vente vente

Skrevet

Den kom ikke i går, grrrr

De synske ja... nå kom jeg på at jeg for noen dager siden spurte hvor nøklene mine var... *finne tråd*

Skrevet

Jeg fikk A, og syns jeg kan være litt opphøya i dag. Har full jobb, tre skrikerunger og brukte uanstendig lite tid på oppgaven. Så, enten er jeg et geni, eller så er sensor klar for ferie.. Uten å grave meg selv helt ned, så heller jeg mest mot det siste.

Skrevet

Gratulerer! A er ikke et alternativ for mine eksamener, ihvertfall ikke de jeg venter på nå. Blir happy happy med C.

Skrevet

de synske sa at jeg strøk, så jeg håper de ikke har funnet nøklene dine.

Skrevet

Jeg gruer meg noe sykt til resultatene kommer. Jeg er nemlig 99.99% sikker på at jeg strøk på den ene. Heller leve i håpet om en sympatitoer enn å leve i visshet om stryk.

Skrevet

Jeg er også sikker på at jeg strøk på den ene (som i så tilfelle betyr koken på døra for videre utdannelse) Men jeg vil heller vite en ikke vite.

Skrevet

Shit, du kan ikke ta den på nytt igjen?

Hvis jeg har strøket på denne så må jeg utsette hele skitten med ett år. Og hva pokker skal jeg gjøre i mellomtiden?

Skrevet

Jo,det kan jeg altids. Men trenger den for å komme videre. Så da blir det et år uten noe å gjøre. Og da tror jeg at jeg heller gir f. og finner meg en jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...